fredag 10 juni 2011

Scrap til u crap...!?



Väcktes kring kl 6 i morse, som vanligt precis innan klockan hann ringa. Morgonsolen lyste mig på ögonlocken. Ända sedan jag slog upp ögonen har jag längtat till jag skulle få komma hem och vara ute... Det borde vara lag på att alla får ta ledigt när mätaren visar på över 30 grader varmt!



Idag kan man nog säga att allt är avslutat på jobbet i alla fall. På måndag är det övning inför skolavslutningen som är på tisdag. Efter det jobbar jag bara två dagar till, med städning, pappersarbete och överlämning. Snart sommarlov! Men ska se om jag får extrajobba lite också, pengarna måste ju rulla in på nått sätt. På måndag ska jag och kollegan även överraska vår klass med bland annat fika och lekar. När jag kom hem kom jag på den briljanta idén att skriva olika visdomsord till varje elev, som de ska få ta med sig hem. Det blir 41 stycken! Sedan ville jag ju göra dem lite roligare genom att scrappa på lite grejer också... Tid har det tagit, men nu är alla färdiga, puh! Hoppas de blir glada.

Nu blir det soffläge framför TV:n så länge ögonlocken tillåter.

Förresten, ett stort grattis till kusin Sandra som tagit studenten idag! Antar att festandet går lugnt och sansat till... ;) kramar till dig!

1 kommentar:

Anna sa...

Hihi förstod nästan att de var till eleverna :) de bli garanterat glada :)