tisdag 7 juni 2011

Färgbomb & smärta

Jag har så ¤#"#="¤* ont i mitt knä! Lyckades på något vis knäa min oskyldiga, men ack så hårda kateder i morse. Jag hann inte känna efter så mycket just vid smällen, men nu efteråt känns det kan jag säga. Det enda som syns på knäskålen är ett ynkligt litet rött märke där det egentligen borde sitta (som det känns) en stor blågröngul varböld!

På tal om färger så har jag ju varit till frisören idag. Jag är inte helt nöjd, klippningen är bra, men om jag ska ringa tillbaka och fixa färgen måste jag se. Jag har nämligen fått tipset att använda en "färgbomb" som ska göra att håret blir ljusare och mindre gulaktigt... Ja, det är alltså gult igen, precis vad jag sa att jag inte ville ha! Typiskt... skulle ha gått till samma frisör som sist, hon fick till det precis som jag vill. Ringde dit först men blev bortglömd i luren. Dåligt. Därför blidde det som det vart. Är så trött och sliten nu att jag inte orkar ta nån bild på håret och lägga upp som jag sa, men ska se till att göra det typ imorrn!



Var förresten på himlabadet med eleverna idag. Mysigt och fint väder, inte så tokig arbetsdag! :)

Inga kommentarer: