tisdag 14 juni 2011

Skolavslutning 2011 06 14

Rosor med visdomsord till eleverna

Nu har den efterlängtade skolavslutningen alltså varit. Det känns himla skönt att allt gick så bra, jag lyckades även att gå hela vägen utan att bli yr eller trött - skönt! Alla elever var så fina och duktiga också!
Innan kyrkan samlades vi vid Selångersgården, en bit ifrån. Där ställde vi upp och sedan tågade vi upp till kyrkan i ett snyggt led med alla 3:or - 6:or! Efter ceremonin i kyrkan gick vi ut för att säga hej då, prata med föräldrar samt lämna rosorna till eleverna. Själv fick jag väldigt fina presenter från både 5A och 5B, bland annat en massa fina blommor! Sedan regnade det kramar från höger och vänster och glada sommarhälsningar från både föräldrar och barn.

Lite bilder från dagen: 


Delar av tåget med elever. Här femmorna

På väg in!
Sång i kyrkan, femmornas tur
Mina fina presenter

Måste ju få skryta lite också!


Från två av eleverna i femman fick jag ett ihoprullat papper som jag inte fick öppna förrän jag kommit hem. Jag öppnade det faktiskt sist av allt, och på det stod; "29 sanningar om Marie". Därefter följer det 29st olika beskrivningar om mig från A-Ö! Mycket fyndigt och roligt att läsa! Ett stort tack till alla elever och lärare!

Glad sommar till alla!!









Inga kommentarer: