fredag 6 maj 2011

V.20+5: Temafest!

Kom just hem från vår personalfest. Temat var sällskapsresan/80-tal! Jag var med och arrangerade lite smått, men det förtog inte det roliga. Trodde att det skulle bli trevligt, men det blev jättekul! Alla som var där var verkligen på gång och i sitt bästa humör. Vi hade en frågeslinga om sällskapsresan, (där priset bl.a. var filmen Sällskapsresan) en omöjlig musikquiz (där priset var äran) en massa god mat och annat! Tog dock chansen att smita när folk började bli lite sliriga och liftade hem med en kollega som bor i närheten av mig.

I morgon bär det äntligen av till Solle! Jag slipper åka buss (!!) för snälla systeryster (Anne) kommer och hämtar mig, hela vägen från Ö-vik! Det innebär också att jag inte behöver kliva upp så jäkla tidigt. Är tacksam för det med. Vill ta vara på alla sovmornar jag har, de är alldeles för få. Nu blir det nog till att krypa ner i sängen och läsa bok till ögonlocken ramlar ner!

God natt! 

Inga kommentarer: