onsdag 11 maj 2011

Tid efterlyses

Hur ska man göra för att ligga steget före? Jag jobbar, planerar, förbereder och har mig dagarna i ända, ändå lyckas jag känna mig steget efter hela tiden! Ikväll var jag kvar på jobbet sist av alla och grejade. Trots det har jag inte ro att bara ta det lugnt nu, för det tycks finnas miljoner andra saker som jag också borde göra. Det gnager i bakhuvudet med dåligt samvete! Var är all tid jag behöver? 

Trots arbetströttheten har jag i alla fall några saker som gör att jag orkar med. En av dem är lillkaggen som nu börjar ta form på riktigt! För en liten stund sedan, när jag satt i soffan så började det rumstrera i magen igen. Jag tittade ner och såg tydligt hur den ändrade form efter hur bebisen låg och for omkring, häftigt! Samtidigt känns det aningen UFO att det faktiskt finns en individ inuti mig som utvecklas och blir större dag för dag... Längtar till i september då vi får se vår lilla plutt första gången! <3

Bilden visar hur det ser ut i magen vecka 21!

Inga kommentarer: