fredag 27 maj 2011

Me with myself


Ensam hemma i helgen, what to do? Skulle verkligen behöva klippa och slinga håret! Trots att jag tycker att det är lite väl dyrt att gå till frisören funderar jag starkt på att göra det ändå. Ibland får man släppa på principerna... Ingen som vill klippa mina stackars toppar, typ nu? 

Skulle vilja bättra på färgen i ansiktet lite också. Trots de nyligen så fina dagarna så känner jag mig fortfarande sådär vårblek och tråkig. Lite sol i helgen skulle inte skada. Förra helgen var det ju helt underbart att vara ute! Söndag eftermiddag gick vi in till stan. På torget fanns en ny uteservering dit vi gick och åt, det var så himla mysigt! Mötte upp Alex lite senare och satt på en annan uterservering med honom en stund innan vi gick hem. Det är så skönt att det är ljust så länge på kvällarna nu! 

Vill ha sommar och sol!

1 kommentar:

Kenneth sa...

Fortfarande lika trevligt att läsa din blogg. Kramar från Byn