måndag 18 juli 2011

Fika med barndomsvännen

~ Emsan ~
Jag har inte haft tid att blogga på några dagar, så det kommer att bli inläggsmaraton idag om allt som jag hunnit med sedan senast!

I fredags träffades Emelie och jag på stan och tog en fika. Det var väldigt längesedan vi träffades så det var himla roligt att ses! Emelie är min barndomsvän, vi har växt upp tillsammans och bott grannar fram till gymnasiet. Sedan har vi bott i Luleå samtidigt i flera år och har då haft möjlighet att umgås när vi velat. Men nu bor hon i Stockholm och jag i Sundsvall... vilket betyder att träffarna blir extremt sällan, väldigt tråkigt. Hon fick i alla fall se min mage för första gången. Jag tror att hon blev lite smått chockad, trots att hon hela tiden vetat om att jag är gravid och sett bilder på mig och magen! Snart blir hon tant Emelie! :)

Vi måste se till att ses oftare!

Inga kommentarer: