fredag 8 juli 2011

Bygga bo

LEKA CIRKUS Mobil
HENSVIK Skötbord/skåp
Idag har fröken Näsholm shoppat loss! Åkte till Birsta och IKEA med en lång inköpslista och det mesta blev faktiskt köpt, och lite till...! Jag köpte sängkläder, filt, skötunderlägg, förvaringslådor och gosedjur i märket Fabler. Älskar den serien med barngrejor, den är så söt! Sedan köpte jag en massa bra-att-ha-saker, som till exempel en massa tvättlappar, hinkar att hänga på skötbord, skedar mm. Hittade en jättesöt kudde; BARNSLIG och en mobil LEKA CIRKUS som också åkte ner i påsen! Har även spanat in vilket skötbord vi ska köpa, när Pontus är med och kan bära. Det blir ett vitt som man senare praktiskt nog kan göra om till ett skåp, när barnet blivit större! Ååh vad det är kul att köpa barnsaker!

MASKROS Taklampa
Men jag hittade faktiskt lite vuxenprylar till oss också! Det var extrapris på en taklampa som jag velat ha jättelänge så den plockade jag med mig. Plus några vita korgar, en vit ljusstake, ett blått ljus, ett tidningsställ, en blomma med plåthink mm. Fixade till badrummet när jag kom hem, det blev hur fint som helst! Nu måste jag tvätta allt som ska vara till bebisen, sedan ska jag göra fint med det med! Men just nu känner jag bara för att sitta i soffan... Man blir trött av att bygga bo! :P

Inga kommentarer: