söndag 24 juli 2011

Fest

Pontus på O´learys
I fredags gick Pontus och jag och käkade på O'learys i stan. Jag bjöd på födelsedagsmiddag eftersom Pontus fyller 26 den 28:e! Tråkigt nog måste han åka och jobba och är inte hemma på sin födelsedag, så vi firar lite  i förväg och lite i efterskott istället! I torsdags var vi och åt hos Pontus mamma. Hon passade också på att fira Pontus med present, god mat och en jättegod jordgubbstårta! :) Men mer firande ska det som sagt bli när han kommit hem igen.

Ikväll har vi varit på en fest hos en granne, kan man säga. Hon bor bara några hundra meter bort. Dit kom även Micke E, Janne R, Alex och Stefan. Det var väldigt trevligt där! Tjejerna som var där har barn båda två, som är 1,5 år så det blev automatiskt lite tjejsnack om barn och min mage. Magen har varit lite i uppror ikväll. Det känns som att det är två bebisar där inne som slåss med varann om plats! Känner mig sprängfärdig..!

Lite bilder från ikväll: 

Pontus & jag på fest hos Natalie
Janne & Pontus
Micke & Pontus bryter arm
Stefan & Micke

Inga kommentarer: