onsdag 24 augusti 2011

Gammal gumma

Idag har vi varit på två nya visningar, båda i ungefär samma område som sist. Det första var ett radhus, det andra var en lägenhet med "radhuskänsla", båda på ca 100 kvm. Vi fastnade för det första och ska lägga bud på det. Ska bli intressant hur budgivningen ser ut denna gång! Vi har några fler visningar nästa vecka och fler lär det ju säkert bli inom kort. Vi vill verkligen flytta till något större, typ NU! Men det är ju bäst att inte förhasta sig och ta första bästa. Jag tittar mest på område, läge och planlösning, sedan är det ju en bonus om stället är hyfsat renoverat och färdigt. Pratade med min vän Anna idag, de var och tittade på ett hus idag i Ö-vik. Vet inte om de kommer att köpa det men hoppas att det går bra med husletandet för dem med!

Har haft lite ont i ländryggen och i ena skinkan! Sedan har det värkt lite av och till kring bäcken och ljumske. Jag är inte så smidig för tillfället så jag rör mig som en gammal, gammal gumma! Det vore kanske konstigt om jag inte kände av graviditeten alls när jag har kommit så här långt. Är glad att det inte varit så här sedan dag 1 dock! :) Det är inte länge kvar nu...mamma kunde berätta att det är 24 dagar kvar. Helt rätt, mamma har koll! Så på söndag är det precis 3 veckor kvar... max 5 veckor!! Börjar fråga mig själv om jag är redo. Vissa säger ju att de är skitless denna period och jag börjar väl bli lite åt det hållet.. men inte så att jag känner att jag vill åka in och föda IDAG. Kan bero på att jag vill hålla mig till syrrans bröllop har varit om 2 veckor, sedan kan jag slappna av! 

Inga kommentarer: