fredag 12 augusti 2011

Efterskottsöverraskningsfest!

Pontus, Laserhallen 2011

Igår gick den av stapeln, en överraskningsfest som jag planerat för Pontus! Lite lagom i efterskott eftersom han varit iväg och jobbat. Det blev väldigt lyckat allting! Inte förrän efter han tränat med Alex, precis innan festen fick han veta att något var i görningen. Jag sa åt honom att packa en väska med diverse kläder; oömma och något att bli blöt i bl.a.! Någon blev lite orolig och trodde förmodligen det värsta... Men när vi svängde ner mot stan i riktning mot laserhallen kunde Pontus gissa vart vi skulle!

När alla samlats åt vi smörgåstårta och drack bål (som jag smugglade ner medan de tränade), de som kunde körde laser, två lag, sedan alla mot alla. Vissa dansade även skiten ur dansmattorna som fanns i lokalen. Jag fick stå över båda aktiviteterna av förklarlig orsak :P. Sedan ordnade Devid (som jobbar där) så att alla som ville fick skjuta med en pistol (fråga mig inte vilken) mot utplacerade burkar. Det var jättekul, lyckades få ner alla på de skott man fick! Hanna och jag spelade lite lufthockey också. Till sist var det dags för bubbelbad! Det kunde jag vara med på, men doppade bara benen för säkerhets skull... är lite rädd för infektionsrisken, även om jag nog tror att det är rent och fint där! :)

Mad mama!
Hade jättekul hela kvällen. TACK igen till ALLA som kunde komma till Pontus födelsedagsfest! :D









De som förgyllde kvällen: 
Torgny Montana (Alex)
Djunger fever (Stefan)
Gangstah Hannah (Hannah)
Fuck you chicken (Pontus)
Crem Ooh85 (Martin)
(1) ("Jennan" Jennifer)
Svesse (Persy)
Djanice (Jannike)
Jonas N
Jonas L
Wuffe


Inga kommentarer: