söndag 18 september 2011

Väntan, dagen D!



Här har man gått och väntat på denna dag, trots att man inte ska, men visst gjort det ändå, bara för att det inte går att undvika att tänka på att idag ska ju bebisen komma eftersom det är idag som det är BF! Eller rent tekniskt så var det ju igår till och med... klockan är ju över 00.00. Vi får väl se om det blir ett söndagsbarn då kanske... Denna väntan!

Pontus och jag lunchade med Sussi och Pär idag, som var på Birsta och IKEA och handlade lite grejer till hemmet. Sussi tippar på att det blir den 3:e oktober som bebisen kommer, bara för att det är hennes födelsedag. Jag hoppas innerligt att jag fött för längesedan då, men det kan ju bli så. Själv tror jag att det blir den 21:a för det har visat sig vara ett återkommande nummer för mig. Pontus tippar den 22:a... Ja det är bara att vänta och se!

Nu ska jag gå och lägga mig i framstupa sidoläge i sängen med en kudde mellan knäna, den enda sovställning som fungerar nuförtiden!

God natt!

2 kommentarer:

Anna sa...

HALLÅÅÅÅÅ såg du inte mitt mess igår?! Ja säger ju att du ska föda den 22:a för då bli hon ju född på samma dag som både Freja och Theo :D

Anna sa...

Hihi, så himla rolgt att läsa detta inlägg...då, bebis i magen, nu bebis i famnen!! :D