torsdag 20 oktober 2011

Solle

Nu är Saga och jag och hälsar på i Sollefteå! Vi har träffat mormor och morfar samt moster och kusinerna Tess och Theo. Theo är bra söt, Saga började skrika när vi kom dit och han sa att Saga skrämde honom... Sötproppen! Vi passade även på att fota Tess och Saga bredvid varandra. De är ju född samma år, men eftersom Tess är flera månader äldre så är hon ju bra mycket större nu. Roligt att ha kvar att kunna visa dem när de blivit lite äldre. Syrran och jag har planerat att de ska bli bästa vänner så småningom! ;)

Vi har haft det väldigt bra här hos momma och moffa. Saga har blivit lite bättre i magen, verkar det som. Den har krånglat lite förut så att hon har varit ledsen, men idag har hon sovit bort nästan hela dagen! Hon har bara vaknat till för att få lite mat, sedan somnat direkt. Inatt fick jag dessutom sova lite extra. Jag gick och lade mig efter att jag ammat Saga och sedan tog mormor över nattningen. Jag måste ha stendött för jag som brukar vara så lättväckt märkte inte ens när mormor kom in med Saga i vagnen och parkerade den bredvid min säng. Det sker inte helt ljudlöst eftersom däcken gnekar högt mot golvet. Jag blev väldigt förvånad när jag vaknade närmare kl 02.00 av att Saga gnällde. Sedan fick jag sova ganska bra resten av natten också, då hon inte var vaken särskilt länge alls efter matningarna.

I morgon fyller jag år... 29 stycken! Vart tar tiden vägen? Morsa och snart 30 är man... Ska i alla fall fira med smörgåstårta och familj samt de som råkar kika förbi!

Lägger upp bilder när jag kommit hem, glömde kamerasladden hemma!

Inga kommentarer: