onsdag 26 oktober 2011

Sista dagen...

...innan jag åker hem till Sundsvall igen! I morgon packar jag väskorna och lämnar Sollefteå ett litet tag efter att ha varit här i över en vecka! Folk börjar fundera på när vi kommer hem igen, så det börjar nog bli dags nu. Det har varit väldigt skönt att vara hemma. Har fått så mycket hjälp och avlastning och mormor och morfar har fått tillfälle att lära känna Saga liter mer under de här dagarna. Känns himla bra eftersom vi inte ses så jätteofta annars.

Igår kom Anna och Freja och hälsade på hos oss i Sollefteå, hemma hos Susanne! Jag fick en fin present (med en massa presenter i) av Anna, Magnus, Freja och Annas föräldrar. Tack så mycket igen, speciellt för den fina sjömansklänningen till Saga! Den kommer att bli superfin när hon har vuxit i den!
Freja och Theo lekte tillsammans och vi mammor fick tillfälle att snacka lite skit i några timmar. Tråkigt nog tog batteriet på min kamera slut efter typ två kort... så jag fick nöja mig med att ta några halvbra mobilbilder istället! Det var i alla fall himla kul att ses igen, det blir inte särskilt ofta eftersom vi bor i olika städer alla tre; Sunsdvall, Ö-vik och Sollefteå. Freja hade blivit så stor sedan sist jag såg henne, och Anna fick träffa Saga för första gången. Tyvärr var hon inte så social - hon sov nästan hela tiden de var där - men ändå.
Tess och jag 
Theo och Freja leker i kojan
-Hej, hej!
Freja funderar....



Inga kommentarer: