torsdag 13 oktober 2011

Ensamma mamman

Oljeplattformen "Ekofisk" som Pontus jobbar på. 

Idag åkte Pontus till Norge och Stavanger för att jobba i 2 veckor... Känns väldigt tomt här utan honom!

Saga är världens snällaste och det är jag tacksam för, men även hon har ju sina dagar (och nätter) då hon inte känns riktigt lika snäll. Då blir mamma trött och vilar ibland på gränsen till vansinne! Vid sådana tillfällen har jag hela tiden haft Pontus till hjälp för avlastning, ända fram till idag. Ikväll börjar alltså livet som ensam mamma för hela två veckor framöver... Hur ska det gå? Jag anar kaos... Fortsättning följer!

Det blir ett kort inlägg eftersom Saga ligger uppkrupen som en liten boll mot min bröstkorg och sover. Detta gör att jag bara har en hand fri att skriva med... Hon hälsar och tackar för alla fina presenter, gratulationer och trevliga uppvaktningar som hon fått sedan hon föddes! Lovar att lägga upp lite fina bilder på saker hon fått, snart, när tid finnes!

Love

1 kommentar:

Anna sa...

Stackare vet precis hur de känns! Men som sagt så äre bara att säga till om du behöver hjälp så kommer jag som ett skott!! *PÖÖÖÖSSS*