fredag 16 mars 2012

Ska bli mamma

Det slog mig just! Jag vet inte om jag har nämnt det här men det är nog mest för att jag varit rädd för att komma ut med det för fort, innan det blivit offentligt för den närmsta skaran männikor, såsom familj och vänner... Men jag kan nog vara helt säker på att det är okej att skriva om det nu när det bara är ca 3 mån kvar: Min älskade storasyster ska bli mamma!! 

Blev så otroligt glad och överraskad och ställd när hon berättade det att jag totalt glömde bort att bli blödig. Jag som är det blödigaste av alla blödiga annars, störtgråter så fort jag får chansen... typ! Det kom senare, när vi lagt på luren och jag fattade vad min syster just sagt. Mamma Anne! 
Är så glad för henne/deras skull och jag kan bara tänka mig hur överväldigande det måste vara för mina föräldrar, att snart alla tre döttrar har barn! Ja, fyra små barnbarn blir totalsumman i juni! Dessa barn kunde inte ha fått bättre morföräldrar i världen, det måste jag bara säga. För de ställer alltid upp och är så kärleksfulla mot vart och ett av barnen att man blir tårögd när man tänker på det. Vi är lyckligt lottade. Tack mamma och pappa för att ni finns! Älskar er!

Oj oj, vad känslosam jag blev... men så är jag ju som sagt blödigheten själv! 

~kärlek~

Inga kommentarer: