lördag 3 mars 2012

Lägg mig!

Saga i ny vår-outfit!
Lite trött...



Gos med snutten
Igår kom farmor över med fina vårblommor till oss och ett litet "jag-kunde-inte-låta-bli"-paket till Saga! När man är liten och söt har man en tendens att få saker fast det varken är jul eller födelsedag. I paketet låg en jättefin vårklänning med blommor på, ett hårband, strumpbyxor och en kofta i samma fina rosa-aktiga färg. Saga blev så klart supergullig i outfiten, tack farmor! Dock var modellen lite trött när vi skulle fota henne så det var svårt att få ett leende, blev mest ögongnugg och den där blicken som säger "Gå och lägg mig, NU!".

Igår kväll bjöd vi hit lite folk. Martin, Jennifer och Alex för att vara exakt. Det var himla trevligt, vi spelade MW3, drack lite öl och vin och hade det bra. Saga var med ett bra tag och slocknade nog kring 22.30... Det var ju så spännande med alla människor som var här!

I morse vaknade Saga kring 07.30 men somnade om för ca en timme sedan. Jag sjöng "Byssan lull" för henne medan hon åt på sin dockas tygflätor, brukar funka klockrent! Jag vet inte hur många gånger jag har nött den där visan nu, börjar bli lite trött på den, men den fungerar ju bäst så det lär bli mer av den ett tag till... så länge gumman vill!

Inga kommentarer: