måndag 5 mars 2012

Saga logg mars -12

Dags för en till uppdatering från mig, Saga! 

Igår hade vi jättekul, vi busade i sängen
och mamma och pappa var jätteroliga!
Jag lärde mig att ta tag i båda fötterna och mamma
visade mig att det går att äta på dem också,
 så det har jag gjort!
På dagen hälsade vi på mormor som besökte
en vän här i Sundsvall. Där fick jag mitt första
smörgåsrån! Sedan köpte vi hem så jag fick ett
på kvällen också. Lägg märke till min frisyr, jag
har blivit klippt!
Jag fick även prova på en helt ny smak igår;
broccoli, päron och ärtor i en konstig förpackning.
Jag ser kanske inte så nöjd ut, men det var
supergott! ... och geggigt.
Mäh, en spegel...
...där är ju jag...
Nom nom!
Under tiden övade jag på att slå.
Det låter så häftigt när
händerna dunsar mot bordet,
bonk - bonk!
Pappa lagade gå-stolen, nu kan den
spela en massa konstiga ljud igen!
Fast nu tycker jag inte de låter lika
läskigt som förut...























Det var det, over and out!

Inga kommentarer: