söndag 9 september 2012

Saga logg september -12

Dags igen för en uppdatering från mig, Saga! Det är full rulle dygnet runt och jag hittar på nya upptåg för var dag som går. Mamma och pappa gör det bra som hinner med att fota lite då och då, annars springer de mest efter mig! Hemma har vi i alla fall gjort en massa skoj på sistone: 

Pappa visar hur man spelar in musik på synten

Jag har lärt mig att slå på och av TV:n, ibland på dosan men
oftast på knappen skärmen. Mamma och pappa är måttligt
roade av min nya bedrift!

Jag brukar härma mamma och pappa ibland (jämt), så här ser
de ut när de pratar i telefon!

Jag inte bara härmas, jag har egna grejer i skjortämen också!
Vad sägs om den här grimaschen?! Kolla även in mina tänder,
nu har jag 5 stycken. 


Vet inte vad jag gör här, men roligt var det!

Ibland blir allting upp-och-ned!

Jag tycker det är mysigt att sitta i pappas knä och titta på
Bumbibjörnarna, men även gummibjörn-låten är skoj! Ibland
vill jag se på dem innan läggdags medan jag äter välling. 

Snart fyller jag 1 år men har redan fått presenter.
Här är ett paket från farmors syster Louise!

Papperet och kartongen var spännande bara det!

Jag fick en jättefin "Hello Kitty" gå-vagn med en massa
BRIO byggklossar i!

Fattade på en gång hur jag skulle köra vagnen.
Dockan fick en liten premiärtur!

Här mamma, bygg så jag kan riva! 

Det var det för den här gången. Hej då! 
/Saga

Fortsättning följer....

Inga kommentarer: