söndag 8 juli 2012

Saga logg juli -12

På sommaren händer det så mycket saker att det är svårt att hinna med att berätta om allt. Här är i alla fall några godbitar sedan senast: 

Jag var hos farmor och Tommy och
fick en jättefin röd bil. Jag vet inte
riktigt hur man kör den än, men jag
lär mig nog. Tyckte också jättemycket
om en rosa boll som jag också fick!

Mamma & pappa skrattar åt mig varje
gång jag gör plutmun, sedan härmas
dom och gör likadant. De ser ganska
knäppa ut själv!

Vi hälsade på Farfar och Katja en dag.
Jag fick vara ute i det fina vädret och
använda min egen vattenkanna för första
gången. Farfar blev ganska blöt!

Fick åka på axlarna, jättehögt upp!
Poolen var lite för stor för mig, men
det är spännande med vatten. Nästa
gång kanske jag får bada!

Hoppla!

Mys med Katja och farfar!

Gott med vatten!

Jag lärde mig att gå för ett tag sedan, dagen efter pappa kommit
hem från jobb i Norge var det! Han blev himla glad över att jag
väntade med det till han kom hem för det ville han ju inte missa!
Kunde gå några steg innan, men nu traskar jag runt alldeles själv,
även om det känns tryggare att hålla någon i handen. 

Det var ljust och soligt, men mamma
skulle ändå ha en bild! Här är vi ute och
går, jag i barnvagnen. 

Jag har haft öroninflammation. Som tur
var hann det inte bli så illa innan jag fick
medicin. Nu ska det vara bra igen!

Gillar klockor, -nam nam!

Vaddå "Ge tillbaka", den är min nu!

Det är roligt med sommar! Man kan vara ute och leka och titta på så mycket, djur och människor och allt möjligt! Bäst gillar jag när någon går förbi med en hund, då piper jag lite av glädje och vill helst gå fram och klappa! Tycker mycket om katter också, dem vill jag också leka med, men de flesta springer bara iväg.

Puss & kram till alla!

/Saga

Inga kommentarer: