söndag 22 juli 2012

Förgylld vardag!

Mormors syster Kerstin & Saga 10 mån

 Vi har haft några superfina dagar här i Sollefteå hos mormor och morfar. Har bland annat tagit en massa fina bilder på Saga med kusinerna när det busar i solen och poolen, men eftersom jag har en öppen blogg väljer jag att inte lägga ut dem bilderna här.
Något som jag däremot kan lägga ut är bilder från igår när vi hälsade på hos Sagas mormors syster (min moster) och hennes man. Oblyg som hon är satt hon gärna i knät på Kerstin och var inte ett dugg misstänkssam mot varken henne eller Benka. Innan det var dags att åka hem fick Saga för sig att "putsa" altanfönstren lite, som tack för den trevliga vistelsen antar jag..::

"Aj-aj, skräp!"
Hej där ute!
Kom hit så får ni en puss...
Puss puss!
Kom hit då!
Äh, vad skrattar ni åt...!?!

 
Dessa ögonblick som förgyller vardagen!

Inga kommentarer: