söndag 26 februari 2012

Saga logg februari -12

Hej! Saga här, dags att uppdatera med lite bilder: 

Här är jag i min nya outfit i hoppgungan!
Jag står bra i hoppgungan, skuttar och
snurrar lite i den. Roligast är det när
mamma & pappa busar framför mig,
speciellt när mamma ruskade på håret
så att det flög åt alla håll, då höll jag på
att kikna av skratt!
Gåstolen är kul, men jag känner inte
för att springa omkring i den riktigt än,
nöjer mig med att slå lite på instrumentpanelen
och försöka lista ut vad alla knappar är till för!

Det är skoj att busa i sängen, nu kan
jag rulla runt både från mage och rygg!
Jag tar mig inte framåt själv än, men
jag övar för fullt.

Här försöker mamma få en blid där jag
inte blundar. Det är lite svårt eftersom
jag inte gillar blixten! Visst är jag fin
i min rosa klänning? Dockan gillar jag
att dra i håret, armarna och benen. Flätorna
är dessutom väldigt roliga att mumsa på!
Båda har jag fått av en snäll familj som bor
i Norge. Tack, tack! 

Det var nog allt för den här gången, hej då!

1 kommentar:

Wikebo-hakansson.blogspot.com sa...

Gud så söt hon är!!! =)

Kramar till er!