torsdag 23 februari 2012

Ny frilla & Vaccination

Äntligen har jag varit och fixat håret! Sist jag var till frisören var jag gravid med Saga, så det måste ha varit minst ett halvår sedan. Hårfärgen blev ju lite åt det gula hållet då och jag har stört mig på det sedan dess... Sedan blev det ju inte bättre av den snygga utväxten. Men nu är det färgat och klippt! Skaffade en liten lugg och fick bort det gula, så nu är jag uberblond igen!

Idag har Vi varit på läkarbesök/vaccination med Saga! Stackars liten, tyckte inte om sprutorna men hon var så duktig i alla fall. Blev jätteledsen men bara en liten stund. Vi fick veta hur mycket hon gått upp sedan sist vi var där, för två månader sedan. Hon vägde hela 8,1 kilo nu! Våran lilla "tjockis" ligger fortfarande i överkant, men följer sin egen kurva perfekt! Hon har vuxit mycket på längden också och är nu 68cm lång. Nu hoppas vi på att hon ska slippa febern, so far so good.

Precis i skrivande stund blev Pontus nerkissad av Saga medan han bytte blöja... hihi...! 





Inga kommentarer: