lördag 24 december 2011

GOD JUL

God jul och ett gott nytt år önskar vi till alla!

Igår firade jag julen med att dricka min första öl på ett helt år (!) samt med att äta en massa choklad. Saga får nöja sig med ersättning under julen. Ölen var så god att jag rös, för att inte tala om chokladen! *dreglar*
Det har gått hyfsat bra att ge bara ersättning, för Saga iaf... men hon åt varannan timme i natt trots det! Hungrig tjej vi har. Jag har fått extremt ont i brösten eftersom jag inte fick till pumpandet ordentligt under natten. En handduk blev helt genomdränkt medan jag sov och nu får jag pumpa hela tiden för att det inte ska göra ont, vilket det tar en massa tid! Jaja... vill man äta gott så...

Saga har firat julen med att sitta i en barnstol för första gången! Så himla nöjd och söt! Snart kan hon stå i hoppgunga! :D


















Nu hinner jag inte printa mer, tillbaka till fullt hus, precis som det ska vara!

God jul alla!



Inga kommentarer: