fredag 25 november 2011

Världens bästa!



Saga är verkligen världens bästa bebis! Det är så skönt att magontet är förbi och hon kan vara den goa lilla tjej som hon ju är! Hon sover ganska mycket numera, men när hon är vaken är hon så glad och nöjd att jag nästan glömt hur himla jobbigt det var när hon skrek och var vaken nästan dygnet runt. Det känns mycket bättre också att släppa iväg Pontus på jobb nu när hon är så här lättsam. Nu är vi själva i två veckor!

I morse var klockan ställt på 05.00. för att vi skulle iväg till flygplatsen. Saga och jag var dock redan vakna från kl 04.20 (mat), så jag var rätt pigg när det var dags att kliva upp. men sedan när vi kommit hem ville inte Saga somna igen förrän kring kl 10.00... så jag hann bli rätt seg. Sedan var vi i alla fall iväg på ICA och handlade, vilket inte är så bara nu för tiden! Saga var i alla fall hur duktig som helst, sa inte ett ord under hela tiden jag var inne på affären. Somnade när jag var på väg mot kassorna. Lite problematiskt var det att få med bilbarnstol, blöjpaket och två sprängfyllda kassar ut till bilen och sedan upp för alla trappor och hem. Hade arbetat upp ett bra flås när vi kom in i lägenheten... saga bara sov vidare...! :)

Nu sover Saga i soffan och jag kikar på TV <3

Inga kommentarer: