tisdag 8 november 2011

Närhet

Mina hjärtan

Idag känner jag mig riktigt pigg och utvilad! Fick sova sällsynta 4h utan att bli störd. Under tiden satt Pontus uppe med Saga, som varit hur snäll som helst hela natten. Jag tog över kring 4-5 tiden och hon var så nöjd, åt och sov om vartannat. Jag klev faktiskt bara upp ur sängen en enda gång, när hon verkade pigg och det var dags för mat. Men direkt efter hon fått äta så somnade hon. Lade henne i vår säng bredvid Pontus och gick på toaletten. Väl där inne hörde jag att Saga började gnälla, men hon blev tyst rätt fort. När jag gick in för att kika till henne låg hon och sov på pappas bröst. Så himla sött! Hon gillar verkligen att sova på magen och har ett stort närhetsbehov just nu!

1 kommentar:

Anna sa...

Gööööölligt!! :D Eftersom att ja är senil vet jag inte om ja sagt detta, men i vilket fall som helst så skulle ja säga det att ja låg och ammade i sängen på natten, så slapp man kliva upp 150 gånger och efter bebis ätit somnar den och själv kunde man ju vara så trött så man somnade under tiden hon ammade, men de gjorde ju inte så mycket då man låg där man skulle sova så att säga :) Så ett tips :) Dessa tips säg, men bättre att få tips än inga alls och sen kan man ta till sig de man vill så att säga ;)