lördag 18 augusti 2012

SenSommarSkoj!

Ny upptäckt: Fler tänder på gång! 
Såg idag när jag bytte blöja på Saga och hon gjorde sitt numera vanliga go-flin (blundar och ler stort med hela ansiktet så att framtänderna syns) att det kikar fram en till liten tand bredvid en av de övre framtänderna. Sedan såg jag att det är väldigt nära att den på andra sidan kommer fram också! Inte konstigt hon har kliat sig på munnen så mycket på sista tiden. Fem tänder som kommit fram och en till på gång alltså, här går det undan! Undrar hur många hon hinner få innan hon fyller ett, om ganska exakt 1 månad och 2 dagar.

Sagas Go-flin
Visar tänderna!

En massa skoj
Pontus och jag har försökt hitta hus i evigheter. I torsdags åkte vi på visning i Sollefteå på tre olika hus där. Åtminstone ett av tre kändes så pass bra att vi funderar på att slå till, till rätt pris dvs! Ska bli spännande.
Vi passade på att spendera lite tid med syrran och hennes familj när vi var där. Hann med en massa skoj tillsammans med dem. Fick superfint väder så ungarna kunde vara ute och busa nästan hela dagen!

Vi gjorde fotavtryck på altanen 
Jämförde fotstorlek
(Mina & Theos)
Theo visade sina cykel-skills!
Vi busade i lekstugan
Tess lagade mat
Theo släppte till slut in tjuven (mig), men
jag måste vara en snäll tjuv och inte ta något!
Vi jagade varandras skuggor
Superglad hoppetossa-Tess på studsmattan!
Mosters Go-ungar in action!
Busungen Theo 

~Love~

Inga kommentarer: